Pagina's

zaterdag 24 januari 2015

Zwijmelen op Zaterdag (3.09)

Zaterdag, zwijmeldag bij Marja.


Het is gelukkig niet de stemming waarin ik momenteel verkeer
Ik plaats het alleen omdat ik het een prachtig lied vind. Di-rect: All in vain.


Als toetje nog wat heerlijke hardrock: My generation, een cover van The Who.



Prettig weekeinde.

It's human heart that hurt me.
Now it seems all the laughter is gone.
I remember the days going out having fun now, we given up, makes me in the evening song.
I remember this song in vain.
Summer nights, drawn by the fire, all the embers where smoldering still, now I'm lost in the cold.

Wasted all I got, taste the sour from my eyes.
My face is rolling salts, starving candles dying light.
Somebody take me home.

In a pride, that prospered, still I fear the rain coming down. I remember the nights holding hands in the park,
in our innocents, stirring up the passion that sparked,
I remember the golden days.
We be drinking wine, downing it fast, it is almost time,
almost time to let go.

Gave it all I got. I'm in pieces, torn apart.
How I know it is all my fault.

Starving candles, dying light.
Can somebody take me home.

13 opmerkingen:

  1. Ik moet Di-rect niet zien, ik krijg de kriebels van die zanger met die wilde bos (warme) haren en baard en dat gelapzwans over het toneel...maar zingen kan hij. En dit is een mooi nummer!
    fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel, Greet. Hier is alles wit, bij jullie ook?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het is voor mij de eerste sneeuw die ik deze winter zie, maar nu ligt er dan een mooi laagje.

      Verwijderen
  3. Geweldige nummers!!!
    Ik heb hetzelfde als Bibje, hoef die krullenbol niet te zien, wordt er spontaan kriebelig van!
    Maar met ogen dicht werkt het ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook geen fan ....sluit me wel aan bij wat Bibje en Irispapilio zeggen.....
    Dit nummer is fijn om naar te luisteren en ook ik kan gelukkig zeggen dat het niet mijn stemming is die hij bezingt.

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tjonge, je zou hem een hele stevige kam sturen om door zijn krullen te halen. Maar zingen kan ie wel. Mooi nummer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Met gesloten horen en niet zien,

    groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben meer in the mood voor het tweede nummer.
    Ik realiseer me ineens... mijn zoon heeft zichzelf gisteren bij de kapper verlost van zijn weelderige bos blonde krullen.
    Met een baardje erbij had hij er over een paar jaar ook zo bij kunnen lopen :-).
    Je kan die zanger inderdaad beter horen dan zien. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eerst de nieuwe zanger, dan de eerste zanger van vóór de bezettingswisseling.
    Ik vind die nieuwe indrukwekkende "ragebol" heel goed zingen, en mooi ingetogen begeleid ook.
    Ze doen verschrikkelijk hun best op My Generation, maar ik geef toch de voorkeur aan het origineel van The Who: dat vind ik "warmer" klinken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vond de eerste wel te doen,maar de tweede brr veel herrie.Ik moet zeggen ik heb geluisterd onder het lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi nummer, al ben ik geen fan. Met je ogen dicht is het inderdaad beter.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vooral nr 2 spreekt mij zeer aan, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Inderdaad, gelukkig dat je in een andere stemming bent.

    BeantwoordenVerwijderen